המונשם הראשון בלניאדו החלים מהקורונה והשתחרר מביה"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המונשם הראשון בלניאדו החלים מהקורונה והשתחרר מביה"ח

    המטופל (70) היה מונשם במשך כ-35 יום רצופים, סבל מסיבוכים רבים. היום התשחרר להמשך טיפול במוסד שיקומי

    Magen David Adom workers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus outside the new coronavirus unit at Shaare Zedek hospital in Jerusalem on April 6, 2020. Photo by Nati Shohat/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??? ????? ???? ??? ????? צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המונשם הראשון במחלקת ההתפרצות קורונה-כתר בבי"ח לניאדו, גבר כבן 70, תושב נתניה שעלה לישראל זמן קצר לפני פרוץ מגיפת הקורונה מפלורידה בארה"ב – השתחרר להמשך טיפול במוסד שיקומי.

    המטופל היה מונשם במשך כ-35 יום רצופים, סבל מסיבוכים רבים הנובעים מהמחלה ועבר פיום קנה, החלים מהמחלה. היום שוחרר המטופל לאחר ששלוש בדיקות להמצאות הנגיף בגופו חזרו שליליות.

    ד"ר מוריס שפירו מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבי"ח לניאדו אמר עם השחרור "המטופל עבר מהלך סוער של המחלה כולל אי ספיקת כליות, זיהומים חוזרים ואי ספיקת לב, עם טיפול מאד אינטסיבי הוא הגיב טוב והיום אנו משחררים אותו למוסד שיקומי".

    מר נדב חן מנכ"ל לניאדו הודה לצוות המחלקה ואמר "העבודה המופלאה והמקצועית של כל הצוותים נוגעת בלבבות רבים בישראל ובחו"ל, אני מקווה ומתפלל שלא ניאלץ להתמודד עם גל תחלואה נוסף, זה תלוי במשמעת שלנו בהקפדה על ההנחיות".



    0 תגובות